Ce este Marketplace?
Marketplace este un important instrument online asemănător cu internet bankingul, prin care poți avea o imagine de ansamblu asupra produselor pe care le ai de la Global Payments. Poți oricand să adaugi o nouă locație, un nou terminal sau un nou seviciu, poți efecta cu ușurință orice modificare a datelor tale sau ne poți trimite o solicitare.
Care sunt beneficiile Marketplace?
La ce folosește Marketplace și ce pot face cu el?
Cum obțin accesul la Marketplace?
Comerciantul (administratorul companiei) primește un e-mail cu link-ul de acces la portal. Făcând click pe link, în câțiva pași simpli îți poți crea propriile date de logare: nume și parola. De asemenea, poți solicita reprezentantului de vânzări să îți trimită e-mailul cu link-ul de conectare pentru Marketplace sau ne poți contacta prin Helpdesk.
Metode alternative:
Accesază Marketplace prin linkul www.mygp.ro. Administratorul companiei introduce informatiile de identificare (numărul unic de identificare - CUI, nume, prenume și datele de pe documentul de identitate), care sunt specificate în contractul cu Global Payments. După verificarea cu succes a acestor date în sistem, îți poți crea cu ușurință datele de conectare: numele și parola. Dacă unele date nu sunt corelate cu datele noastre din sistem, poți obține accesul solicitând asistență. După procesarea cererii tale, te vom contacta și vom rezolva telefonic solicitarea.
Cât de des sunt actualizate informațiile despre produse și servicii în Marketplace?
Actualizarea datelor în Marketplace se face zilnic, în primele ore ale dimineții.
Accesul la Marketplace este contra cost?
Îți oferim acces la Marketplace complet GRATUIT.
Cum sunt salvate și trimise modificările individuale făcute în portalul Marketplace?
Toate modificările care au fost făcute și salvate în timpul unei sesiuni în portal sunt atribuite automat unei singure cereri (tichet) și trimise spre procesare imediat ce utilizatorul se deconectează de la portal. Aceasta înseamnă că după ce te deconectezi și te reconectezi la portal, fiecare modificare suplimentară va fi trimisă ca o nouă cerere (tichet).
Te rugăm să reții că: solicitările individuale (tichetele) sunt soluționate în ordinea în care au fost trimise și nu este posibilă modificarea ordinii de procesare a acestora.
Ce persoane din compania mea pot obține acces la Marketplace?
Inițial, doar administratorul companiei are acces la Marketplace. Cu toate acestea, el poate solicita crearea unui nou cont de utilizator în Marketplace, prin care serviciul poate fi accesat de către altă persoană. Această solicitare poate fi creată din pagina „Trimiteți o cerere specială”, apoi selectezi opțiunea „Creați un utilizator nou”, unde iți va fi solicitat să introduci datele despre noul utilizator. Dacă noul utilizator este un director executiv al companiei, i se va atribui rolul de director executiv (administrator). Dacă nu, i se va atribui rolul de utilizator obișnuit.
Ce roluri de utilizator sunt definite în Marketplace?
Director Executiv (administrator) – acest rol este atribuit doar directorilor executivi (administratorilor) ai companiei și oferă drepturi depline pentru setarea produselor și serviciilor.
Utilizator obișnuit – acest rol este atribuit fiecărui nou utilizator care nu este director executiv (administrator) al companiei. Acest utilizator are, de asemenea, acces la setările produselor și serviciilor, deși orice modificare majoră salvată de acest utilizator este trimisă directorului executiv al companiei pentru aprobare. De asemenea, acest utilizator nu are acces la datele personale (date KYC) ale directorilor executivi.
Te rugăm să reții că: dacă este necesară aprobarea unui director executiv (administrator) pentru o anumita modificare făcută de un utilizator obișnuit, această cerere (tichet) nu va fi trimisă la Global Payments pentru procesare până când cererea nu va fi aprobată de un director executiv.
Unde pot vedea lista solicitarilor trimise prin Marketplace?
Lista cererilor individuale (tichetelor) este ușor de vizualizat în “Centrul de mesaje”.
Care este diferența dintre Marketplace și Merchant Portal?
Marketplace - este un instrument online, prin care poți avea o imagine de ansamblu asupra produselor pe care le ai de la Global Payments. Poți oricand să adaugi o nouă locație, un nou terminal sau un nou seviciu, poți efecta cu ușurință orice modificare a datelor tale sau ne poți trimite o solicitare.
Merchant Portal - este un instrument online care îți ofera o imagine completă asupra tranzacțiilor și a plăților prin terminalul de plată sau prin portalul de plată GP webpay.
Pot utiliza Merchant Portal după activarea Marketplace?
Desigur, ambele sisteme vor fi în continuare disponibile pentru clienți.
Cum ajung la Merchant Portal din Marketplace?
Marketplace permite accesul direct la Merchant Portal, fără a fi nevoie să introduci din nou numele de logare și parola. Sistemul asociază contul de utilizator din Merchant Portal cu contul de utilizator din Marketplace și fiecare autentificare ulterioară va fi efectuată complet automat.
Marketplace funcționează și pe dispozitivele mobile?
Da, portalul Marketplace este conceput să se adapteze la orice dimensiune a ecranului, astfel încât să îl puteți utiliza pe deplin pe telefonul mobil sau pe tabletă.
Unde pot gestiona servicii care nu au legătură directă cu acceptarea la plată a cardurilor, cum ar fi GP analytics?
Accesul la aceste servicii este usor de găsit sub iconița “Serviciile mele”.
Care sunt cerintele tehnice pentru accesarea portalului Marketplace?
Singura condiție este să aveți un browser web cu cel puțin una dintre următoarele versiuni - Internet Explorer 8, Google Chrome V28, Apple Safari v6.0.5 sau Firefox V22.
Dacă am mai multe companii, le pot administra pe toate în Marketplace sub un singur cont de utilizator?
Da, toate companiile pot fi accesate printr-un singur cont de utilizator, adică folosind același nume de logare și aceeași parolă pentru Marketplace. Utilizatorul trebuie să aleagă opțiunea de asociere a fiecărei companii suplimentare cu contul de utilizator existent.
Cât de des este necesară schimbarea parolei pentru aplicația Marketplace?
Parola trebuie schimbată la fiecare 80 de zile.