Ultima actualizare: 18 decembrie 2024

La Global Payments, vă respectăm preocupările cu privire la confidențialitate. Cu excepția cazului în care se indică altfel, prezenta Notificare privind confidențialitatea ("Notificare") se referă la colectarea de informații personale de la utilizatorii site-urilor noastre web, aplicațiilor mobile ("Aplicații"), e-mailului, site-urilor sau paginilor de social media de marcă și altor servicii online sau mobile care au link către sau fac trimitere expresă la această Notificare (denumite în mod colectiv "Site-uri").

În sensul prezentei notificări, "Global Payments", "noi" și "ne" se referă la Global Payments Inc. și la filialele și afiliații săi, după cum impune contextul. Practicile noastre de confidențialitate variază în funcție de serviciile pe care le furnizăm și de cerințele specifice țărilor în care ne desfășurăm activitatea. Pentru unele produse și servicii, acolo unde este necesar, vom furniza notificări suplimentare privind confidențialitatea înainte de a colecta informațiile dvs. personale. Vă rugăm să citiți cu atenție această notificare. Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta la [email protected] sau prin metodele prevăzute în secțiunea "Contactați-ne" de mai jos. Global Payments menține notificări de confidențialitate specifice pentru solicitanții de locuri de muncă, angajați și contractanți. Dacă sunteți candidat la un loc de muncă, angajat sau contractant și aveți nevoie de o copie a notificării de confidențialitate aplicabile, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

Global Payments furnizează produse și servicii de plată pentru întreprinderi comerciale și necomerciale ("Clienții" noștri). În cadrul furnizării serviciilor noastre, colectăm și păstrăm în mod obișnuit informații cu caracter personal despre clienții noștri și despre persoanele fizice cu care clienții noștri fac afaceri. Pentru Clienții noștri, informațiile suplimentare sunt prevăzute în documentația furnizată Clienților la sau înainte de începerea activității. Prezenta notificare trebuie privită ca un supliment la orice alte notificări sau condiții contractuale furnizate clienților.

Global Payments colectează informații personale de la utilizatorii Site-urilor și Aplicațiilor noastre, care ar putea fi Clienții noștri, Clienții potențiali și utilizatorii finali ai Clienților ("Utilizatori finali") care se angajează cu Site-urile noastre ca parte a Serviciilor pe care le oferim Clienților noștri.

Deoarece relația noastră cu utilizatorii finali este indirectă, prelucrăm astfel de informații personale referitoare la utilizatorii finali numai în scopul furnizării serviciilor către clienții noștri și în conformitate cu instrucțiunile clienților noștri. În conformitate cu legile aplicabile privind confidențialitatea, în acest context, Global Payments ar fi considerată un procesator sau un furnizor de servicii. Dacă sunteți un Utilizator final care are o relație cu unul dintre Clienții noștri și aveți o întrebare cu privire la modul în care sunt colectate, utilizate sau divulgate informațiile dvs. personale sau doriți să vă exercitați drepturile pe care le aveți cu privire la aceste informații personale, vă rugăm să contactați direct Clientul.

Selectați unul dintre linkurile de mai jos pentru a ajunge la secțiunea relevantă:

Informații personale pe care le colectăm

"Informații cu caracter personal" sunt informații care identifică sau se referă la o persoană fizică identificabilă. Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care acest lucru este impus de lege, putem colecta următoarele categorii de informații cu caracter personal:

  • Informații de identificare de bază, inclusiv numele dvs. complet, adresa poștală, adresa de e-mail, numărul de telefon, numele de utilizator sau alți identificatori similari.
  • Identificatoare emise de guvern, inclusiv numărul de securitate socială, numărul de identificare fiscală sau alte identificatoare guvernamentale similare.
  • Date demografice, inclusiv vârsta, sexul, rasa, etnia, cetățenia și limba principală.
  • Informații despre dispozitiv și alți identificatori unici, inclusiv identificatorul dispozitivului, adresa protocolului de internet (IP), module cookie, balize, etichete pixel sau identificatori unici similari.
  • Internet sau alte activități de rețea, inclusiv istoricul de navigare sau de căutare și informații privind interacțiunile dvs. cu site-urile și aplicațiile noastre.
  • Date de geolocalizare, inclusiv informații care ne permit să vă determinăm locația exactă, cum ar fi în cazul în care furnizați manual informații precise privind locația sau permiteți dispozitivului dvs. să ne trimită informații precise privind locația.
  • Informații privind plățile, inclusiv numere de carduri de credit sau de debit sau alte informații privind conturile financiare.
  • Informații comerciale, inclusiv informații despre afacerea dvs., tranzacțiile dvs. comerciale cu noi și preferințele dvs. privind produsele și serviciile conexe care vă interesează (a se vedea "Gestionarea preferințelor dvs." de mai jos).
  • Informații profesionale și legate de ocuparea forței de muncă, inclusiv rolul sau statutul dumneavoastră în cadrul organizației cu care sunteți afiliat.
  • Informații privind educația.
  • Informații despre sănătate/medicale.
  • Identificatori biometrici, inclusiv amprente vocale, amprente digitale sau scanări faciale.
  • Informațiile furnizate de dvs., inclusiv comunicările dvs. cu noi și orice alt conținut pe care îl furnizați (de exemplu, dacă raportați o problemă cu site-urile și aplicațiile noastre).
  • Informații audio și vizuale, inclusiv fotografii, imagini, videoclipuri și înregistrări ale vocii dumneavoastră (de exemplu, atunci când înregistrăm apeluri sau videoclipuri pentru asigurarea calității sau alte activități comerciale).
  • Inferențe trase din sau create pe baza oricăreia dintre informațiile identificate mai sus.

Anonimizarea și agregarea datelor: Sub rezerva consimțământului dvs. în cazul în care legea o impune, putem anonimiza sau agrega informațiile personale despre dvs. astfel încât să nu fiți identificat sau identificabil din acestea, pentru a utiliza datele anonimizate sau agregate, de exemplu, pentru analize statistice, inclusiv analiza tendințelor, pentru a efectua lucrări actuariale, pentru a adapta produsele și serviciile și pentru a efectua evaluări ale riscurilor și analize ale costurilor și taxelor în legătură cu produsele și serviciile noastre. Putem dezvălui date anonime sau agregate filialelor noastre globale și altor părți terțe. Prezenta notificare nu limitează utilizarea sau divulgarea de către Global Payments a oricăror informații anonime sau agregate. În cazul în care păstrăm sau utilizăm informații neidentificate, vom continua să păstrăm și să utilizăm informațiile neidentificate numai în mod neidentificat și nu vom încerca să reidentificăm informațiile.

Surse de informații personale

Informații pe care ni le furnizați: Colectăm informații personale pe care ni le furnizați atunci când vă creați un cont la noi, utilizați serviciile noastre sau comunicați cu noi. De exemplu, dacă vă înregistrați pentru un cont online la noi, este posibil să vă solicităm numele, informațiile de contact și informațiile comerciale. Furnizarea de informații personale este voluntară și puteți alege oricând să nu furnizați anumite informații, dar atunci este posibil să nu puteți beneficia de unele dintre servicii sau să nu puteți participa la acestea.

Informații colectate de la terțe părți: Putem colecta informații despre dvs. de la terți în cursul furnizării serviciilor noastre. De exemplu, putem colecta identificatori și informații comerciale de la un partener de recomandare sau de la o altă parte terță pentru a vă contacta cu privire la serviciile pe care le oferim. De asemenea, putem primi informații comerciale despre dvs. de la companii terțe care completează înregistrările noastre de clienți comerciali cu, de exemplu, informații profesionale.

Informații colectate prin intermediul tehnologiei: Atunci când vizitați Site-urile sau Aplicațiile noastre sau interacționați cu un e-mail pe care vi-l trimitem, este posibil să colectăm automat anumite informații, cum ar fi identificatorul contului sau al dispozitivului dvs. și informații de utilizare, cum ar fi paginile pe care le vizitați, informații despre link-urile pe care faceți clic, tipurile de conținut cu care interacționați, frecvența și durata activităților dvs. și alte informații despre modul în care utilizați serviciile noastre. Aveți posibilitatea de a vă exprima preferința cu privire la unele dintre modalitățile prin care colectăm informații prin intermediul tehnologiei din unele dintre serviciile noastre (consultați "Module cookie și alte tehnologii de urmărire" pentru mai multe informații). Atunci când descărcați și utilizați aplicațiile noastre, noi și furnizorii noștri de servicii putem urmări și colecta date de utilizare a aplicației, cum ar fi data și ora la care aplicația de pe dispozitivul dumneavoastră accesează serverele noastre și ce informații și fișiere au fost descărcate în aplicație pe baza numărului dispozitivului dumneavoastră. Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care acest lucru este prevăzut de lege, putem colecta date de geolocalizare pe Site-uri sau Aplicații în scopul activării serviciilor bazate pe localizare.

Cum folosim informațiile personale pe care le colectăm

Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care acest lucru este prevăzut de lege, putem utiliza informațiile dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri de afaceri și comerciale:

  • Pentru a vă furniza serviciile noastre;
  • Pentru a vă contacta cu privire la orice solicitare pe care o faceți sau pentru a îndeplini o cerere, cum ar fi, de exemplu, o cerere de informații despre produsele și serviciile noastre sau pentru a oferi asistență pentru clienți;
  • Pentru a vă contacta în cazul în care v-ați înscris pentru a primi buletine informative electronice sau orice alte actualizări, comunicări sau publicații;
  • Pentru a verifica sau menține calitatea și siguranța produselor și serviciilor noastre și pentru a repara, îmbunătăți, actualiza sau îmbunătăți serviciile noastre;
  • Pentru desfășurarea operațiunilor noastre și pentru alte scopuri comerciale generale;
  • Pentru a detecta incidente de securitate, pentru a proteja împotriva activităților rău intenționate, înșelătoare, frauduloase sau ilegale și pentru a urmări în justiție persoanele responsabile de aceste activități;
  • style="text-align: justify;"Pentru a efectua audituri și pentru a permite păstrarea și administrarea internă a înregistrărilor;
  • Pentru a vă personaliza experiența atunci când utilizați site-urile și aplicațiile noastre;
  • Pentru a urmări informații despre interacțiunile noastre cu dvs., inclusiv, dar fără a se limita la, numărarea impresiilor publicitare pentru vizitatorii unici și verificarea poziționării și calității impresiilor publicitare;
  • Pentru a vă trimite marketing direct, sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care acest lucru este impus de legislația aplicabilă (a se vedea "Gestionarea preferințelor dumneavoastră" de mai jos); și
  • Pentru a respecta legile și reglementările aplicabile.

Temeiul nostru juridic pentru colectarea și utilizarea informațiilor cu caracter personal

Temeiul nostru juridic pentru colectarea, utilizarea și stocarea informațiilor cu caracter personal poate depinde de serviciul specific cu care vă angajați. În majoritatea cazurilor, atunci când prelucrăm informații cu caracter personal în numele clientului nostru, temeiul nostru juridic este executarea unui contract. În unele contexte, cum ar fi atunci când ne angajăm în marketing direct, temeiul nostru juridic pentru prelucrarea informațiilor cu caracter personal este consimțământul. Atunci când ne bazăm pe interesul legitim ca temei juridic pentru prelucrarea informațiilor cu caracter personal, avem proceduri în vigoare pentru a ne asigura că echilibrăm interesele și drepturile noastre în raport cu impactul asupra persoanei și drepturile sale legale sau fundamentale aplicabile. Atunci când ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră ca temei juridic pentru prelucrarea informațiilor cu caracter personal, vă puteți retrage consimțământul conform instrucțiunilor de pe site-urile și aplicațiile noastre sau prin contactarea cu noi folosind informațiile din secțiunea "Contactați-ne" de mai jos.

Cum divulgăm informațiile personale pe care le colectăm

Suntem o companie multinațională cu sediul central în Statele Unite, cu filiale și afiliate în țări din întreaga lume. Putem divulga informații cu caracter personal destinatarilor situați în afara țării dumneavoastră, inclusiv filialelor și afiliaților noștri globali (a se vedea "Relația noastră cu societățile afiliate" de mai jos), astfel cum este descris în prezenta notificare.

Pentru fiecare categorie de informații cu caracter personal pe care le colectăm, putem dezvălui astfel de informații în modul și în scopurile descrise mai jos:

  • Cu societățile angajate pentru a ne ajuta să ne desfășurăm activitatea, sub rezerva consimțământului dumneavoastră, dacă acest lucru este prevăzut de lege. Aceste tipuri de companii pot include companiile noastre afiliate, distribuitorii produselor și serviciilor noastre, furnizorii de servicii angajați pentru a îndeplini funcții în numele nostru sau pentru a ne furniza servicii, inclusiv (fără limitare) furnizori de servicii juridice, de contabilitate, de audit, de consultanță și alți furnizori de servicii profesionale, precum și furnizori de alte servicii legate de activitatea noastră. O parte din serviciile noastre pot fi furnizate de organizații cu care Global Payments are o relație contractuală, inclusiv subcontractanți și, în consecință, informațiile dumneavoastră cu caracter personal le pot fi divulgate acestora;
  • Cu entități neafiliate cu care aveți o relație, cum ar fi o instituție financiară sau o organizație de vânzări independentă care v-a trimis la Global Payments pentru servicii;
  • Cu furnizorii de servicii logistice pentru a permite livrarea de pachete către persoane fizice;
  • Cu furnizorii de servicii de gestionare a rețelelor sociale care ne permit să gestionăm și să analizăm conținutul conturilor noastre de social media, inclusiv etichete, mențiuni, postări, comentarii și mesaje directe;
  • Cu alte entități neafiliate cărora ne solicitați să le dezvăluim informații personale;
  • Cu autoritățile de reglementare, inclusiv agențiile federale și de stat, mărcile de carduri, rețelele financiare, băncile emitente și alte părți necesare pentru a permite respectarea legilor, reglementărilor și standardelor industriale legate de procesarea tranzacțiilor și pentru a obține informații comerciale și de credit în vederea stabilirii, menținerii sau reînnoirii contractului (contractelor) unui client, după cum poate fi necesar pentru a furniza oricare dintre serviciile pentru care un client s-a abonat sau pentru a respecta normele și reglementările oricărei rețele de plată cu card de credit sau de debit sau în alt mod, în conformitate cu prezenta notificare;
  • Ca răspuns la un ordin judecătoresc sau la o solicitare de cooperare din partea unei agenții de reglementare, de aplicare a legii sau a unei alte agenții guvernamentale; pentru a stabili sau a ne exercita drepturile legale; pentru a apăra revendicările legale; sau în orice alt mod cerut sau permis de legile și/sau reglementările aplicabile;
  • Atunci când considerăm că dezvăluirea este adecvată în legătură cu eforturile de a investiga, preveni sau lua măsuri cu privire la activități ilegale reale sau suspectate, fraudă sau alte abateri; pentru a proteja și apăra drepturile, proprietatea sau siguranța Global Payments, a clienților săi, a personalului, a furnizorilor sau a altor persoane; și
  • terților în legătură cu orice reorganizare, fuziune, vânzare, asociere în participațiune, cesiune, transfer sau altă formă de dispoziție propusă sau efectivă a tuturor activelor sau acțiunilor noastre sau a oricărei părți a acestora (inclusiv în legătură cu orice faliment sau procedură similară).

Cookie-uri și alte tehnologii de urmărire

Cookie-urile și tehnologiile de urmărire similare sunt utilizate pentru a ne ajuta să păstrăm informații despre utilizarea de către dvs. a Site-urilor și Aplicațiilor noastre. Cu ajutorul modulelor cookie, colectăm informații precum locația țării, limba preferată și alte setări. Cookie-urile ne pot ajuta, de asemenea, să ne operăm serviciile mai eficient și mai sigur, să vă reținem pentru vizitele viitoare și să vă îmbunătățim experiența de utilizator prin furnizarea de instrumente în timp real, inclusiv ghiduri de utilizare și chatbots. De asemenea, colectăm informații statistice despre utilizarea serviciilor noastre pentru a îmbunătăți continuu designul și funcționalitatea acestora, pentru a înțelege modul în care sunt utilizate și pentru a ne ajuta să rezolvăm întrebările referitoare la acestea.

Cookie-urile și tehnologiile de urmărire pe care le putem utiliza se încadrează în următoarele categorii:

Strict necesar. Aceste module cookie sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre. De obicei, acestea sunt setate doar ca răspuns la acțiuni întreprinse de dvs., cum ar fi conectarea sau completarea

formulare. Vă puteți seta browserul să blocheze sau să vă avertizeze cu privire la aceste module cookie, însă blocarea acestora poate împiedica funcționalitatea Site-urilor și Aplicațiilor.

Performanță. Aceste module cookie ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanța site-ului nostru. Acestea ne ajută să știm care pagini sunt cele mai populare și cele mai puțin populare și să vedem cum se deplasează vizitatorii pe site. Toate informațiile colectate de aceste module cookie sunt agregate. Dacă nu permiteți aceste module cookie, nu vom ști când ați vizitat site-ul nostru și nu vom putea monitoriza performanța acestuia.

Funcționale. Aceste module cookie permit site-urilor și aplicațiilor să ofere funcționalitate și personalizare îmbunătățite. Acestea pot fi setate de noi sau de furnizori terți ale căror servicii le-am adăugat pe paginile noastre. Dacă nu permiteți aceste module cookie, atunci este posibil ca unele dintre aceste servicii să nu funcționeze corespunzător.

Direcționare. Aceste module cookie pot fi setate prin intermediul site-urilor și aplicațiilor noastre de către partenerii noștri de publicitate. Acestea pot fi utilizate de companiile respective pentru a construi un profil al intereselor dvs. și pentru a vă afișa reclame relevante pe alte site-uri. Acestea se bazează pe identificarea unică a browserului și a dispozitivului dvs. de internet. Dacă nu permiteți aceste module cookie, veți avea parte de publicitate mai puțin direcționată.

Cum să ștergeți sau să blocați modulele cookie și alte tehnologii de urmărire: Aderăm la standardele stabilite în prezenta notificare și nu monitorizăm sau nu răspundem în prezent la semnalele de tip Do-Not-Track ale browserului. Dacă nu doriți ca informațiile să fie colectate prin utilizarea cookie-urilor, puteți utiliza bannerul sau pictograma Cookie Settings de pe Site pentru a face selecții cu privire la utilizarea cookie-urilor. În plus, majoritatea browserelor vă permit să refuzați automat modulele cookie sau să vi se ofere posibilitatea de a alege să refuzați sau să acceptați un anumit modul cookie (sau module cookie) de la un anumit site web. De asemenea, vă puteți referi la http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/index.html. Cu toate acestea, dacă nu acceptați cookie-urile, este posibil să întâmpinați unele inconveniente în utilizarea serviciilor noastre. De asemenea, este posibil să nu primiți de la noi publicitate relevantă pentru interesele și nevoile dumneavoastră. În plus, unele browsere și extensii de browser acceptă Global Privacy Control ("GPC"), care poate trimite un semnal către site-urile web pe care le vizitați, indicând alegerea dumneavoastră de a renunța la anumite tipuri de prelucrare a datelor. Prin intermediul platformei noastre de gestionare a consimțământului, administrată de furnizorul nostru OneTrust, site-urile recunosc și răspund la solicitările de renunțare făcute utilizând GPC.

Legături externe

Global Payments poate furniza link-uri pe site-urile și aplicațiile noastre către site-uri web sau servicii ale terților care nu se află sub controlul nostru. Nu susținem și nu oferim nicio garanție de niciun fel cu privire la conținutul acestor site-uri sau servicii terțe sau la produsele și serviciile oferite de acestea. Nu facem nicio declarație cu privire la utilizarea de către dumneavoastră a unor astfel de site-uri sau servicii. Vă rugăm să fiți conștienți de faptul că nu suntem responsabili pentru practicile de confidențialitate ale operatorilor altor site-uri web sau servicii. Ne încurajăm

utilizatorii să fie atenți atunci când părăsesc site-urile și aplicațiile noastre. Ar trebui să citiți cu atenție orice alte notificări aplicabile privind confidențialitatea și cookie-urile înainte de a accesa și utiliza site-uri și servicii terțe.

Relația noastră cu societățile afiliate (inclusiv dezvăluiri și transferuri transfrontaliere)

Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care legea aplicabilă o impune, putem desemna o societate afiliată pentru prelucrarea informațiilor cu caracter personal în calitate de furnizor de servicii. De obicei, vom rămâne responsabili pentru prelucrarea informațiilor cu caracter personal de către respectiva societate, în conformitate cu legile aplicabile privind confidențialitatea datelor.

Deoarece companiile noastre afiliate sunt situate în întreaga lume, informațiile personale pot fi transferate și stocate în Statele Unite sau într-o altă țară din afara țării în care locuiți, care poate fi supusă unor standarde de protecție a datelor diferite de cele din țara dumneavoastră de reședință.

Luăm măsurile adecvate pentru a transfera informațiile cu caracter personal în conformitate cu legislația aplicabilă, cum ar fi transferul informațiilor cu caracter personal în țări care sunt recunoscute ca oferind un nivel adecvat de protecție juridică sau în care există măsuri alternative adecvate pentru a vă proteja drepturile la confidențialitate.

Securitatea și păstrarea datelor

Menținem măsuri de protecție administrative, tehnice și fizice menite să protejeze informațiile personale pe care le furnizați prin intermediul site-urilor și aplicațiilor împotriva distrugerii, pierderii, modificării, accesului, divulgării sau utilizării accidentale, ilegale sau neautorizate.

Orice încercare suspectată de a încălca politicile și procedurile noastre sau de a se angaja în orice tip de acțiune neautorizată care implică sistemele noastre informatice este considerată activitate infracțională potențială. Suspiciunile de răfuieli informatice pot fi raportate autorităților competente.

Vă rugăm să rețineți că comunicațiile pe internet, cum ar fi e-mailurile, nu sunt sigure. Încercăm să păstrăm în siguranță informațiile personale care ne sunt transmise prin intermediul site-urilor și aplicațiilor, în conformitate cu obligațiile care ne revin în temeiul legilor și reglementărilor aplicabile. Cu toate acestea, ca toți operatorii de site-uri web, nu putem garanta securitatea datelor transmise prin intermediul site-urilor și aplicațiilor.

Păstrăm informațiile personale pe care le colectăm pentru diferite perioade de timp, în funcție de natura acestora și de modul în care le utilizăm. În unele contexte, vom furniza informații suplimentare privind păstrarea pe măsură ce utilizați serviciile. Atunci când colectăm informații cu caracter personal, le vom păstra doar atât timp cât este necesar pentru a finaliza activitatea legitimă sau scopurile legale pentru care le-am colectat. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele noastre de păstrare includ:

  • Perioada în care avem o relație continuă cu dvs. și vă furnizăm servicii, de exemplu, atât timp cât aveți un cont la noi sau continuați să utilizați serviciile noastre, precum și perioada ulterioară în care putem avea o nevoie legitimă de a face referire la informațiile personale pentru a rezolva problemele care pot apărea;
  • Dacă există o obligație contractuală la care suntem supuși, de exemplu, contractele noastre cu clienții noștri pot specifica o anumită perioadă de timp în care suntem obligați să păstrăm informațiile în numele clienților noștri;
  • Dacă există o obligație legală la care suntem supuși, de exemplu, anumite legi ne cer să păstrăm înregistrările tranzacțiilor dvs. pentru o anumită perioadă de timp înainte de a le putea șterge; și
  • Dacă păstrarea este recomandabilă în lumina poziției noastre juridice, cum ar fi în ceea ce privește termenele de prescripție aplicabile, litigiile sau investigațiile de reglementare.

Detalii de conectare și responsabilitatea dumneavoastră

Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care acest lucru este impus de lege, vom colecta și prelucra informațiile cu caracter personal, după cum este necesar, pentru a configura și administra înscrierea dumneavoastră și utilizarea facilității de conectare disponibile pe site-urile și aplicațiile noastre. Vom utiliza module cookie pentru a "reține" computerul sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa site-urile și aplicațiile noastre (a se vedea "Module cookie și alte tehnologii de urmărire" de mai sus). Vă rugăm să rețineți că, dacă vă contactăm, nu vă vom solicita niciodată parola într-un e-mail, mesaj sau apel telefonic nesolicitat. Dacă alegeți să utilizați facilitatea de conectare disponibilă pe site-urile și aplicațiile noastre, trebuie să respectați procedurile de securitate pe care le stabilim în documentația pe care v-o furnizăm ca parte a serviciilor.

Gestionarea preferințelor dvs.

Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care legea aplicabilă o impune, putem utiliza informațiile cu caracter personal pentru a vă furniza informații de marketing direct cu privire la produsele și serviciile noastre, precum și la cele ale afiliaților noștri globali și ale terților. Marketingul nostru direct poate avea loc prin e-mail, telefon, poștă sau SMS sau prin alte metode care pot deveni relevante.

Vom lua măsuri pentru a ne asigura că orice activitate de marketing direct din partea noastră vă va oferi un mijloc simplu de a opri comunicările ulterioare, în conformitate cu legislația aplicabilă. De exemplu, în e-mail, vă putem furniza un link de "dezabonare" sau o adresă de e-mail la care puteți trimite o cerere de renunțare. În plus, dacă avem nevoie de consimțământul dumneavoastră pentru comunicările de marketing direct în conformitate cu legislația aplicabilă și dacă vă dați consimțământul, veți putea să vă răzgândiți în orice moment. Vă rugăm să rețineți că, dacă renunțați la primirea de comunicări legate de marketing din partea noastră, vă putem trimite în continuare mesaje administrative, tranzacționale sau de informare, de la care nu puteți renunța.

Drepturile dumneavoastră legale

Dacă sunteți un utilizator final care interacționează cu site-urile sau aplicațiile noastre în scopul angajării cu clienții noștri și aveți întrebări cu privire la drepturile legale pe care le puteți avea cu privire la informațiile personale colectate de clientul nostru, vă rugăm să consultați clientul cu care aveți o relație.

Dacă interacționați cu site-urile și aplicațiile noastre în scopul de a vă angaja într-o relație directă cu noi, sub rezerva anumitor excepții și, în unele cazuri, în funcție de activitatea de prelucrare pe care o desfășurăm, este posibil să aveți dreptul la:

  • Aflați dacă prelucrăm informații cu caracter personal despre dumneavoastră;
  • Aflați cum sunt utilizate informațiile personale;
  • Accesați, solicitați și primiți informațiile personale pe care le-am colectat într-o manieră portabilă;
  • Să renunțați la vânzarea, "partajarea" sau utilizarea informațiilor personale pentru anumite activități de profilare;
  • Solicitați să corectăm inexactitățile din informațiile personale despre dumneavoastră; și
  • Solicitați să ștergem informațiile personale despre dumneavoastră.

Ne puteți contacta folosind informațiile din secțiunea "Contactați-ne" a prezentei notificări pentru informații suplimentare cu privire la modul de exercitare a drepturilor dumneavoastră. În plus, dacă sunteți rezident în California, Colorado, Delaware, Oregon, Uniunea Europeană, Regatul Unit, Australia, Quebec sau în altă jurisdicție cu legi similare, vă rugăm să consultați secțiunea "Informații specifice regiunii" de mai jos pentru detalii suplimentare privind modul de exercitare a drepturilor dumneavoastră de confidențialitate.

Copii

Site-urile și aplicațiile noastre nu sunt adresate copiilor și nu sunt destinate utilizării de către copii. Nu solicităm și nu acceptăm cu bună știință nicio informație personală de la persoane sub vârsta de 18 ani. Vă rugăm să nu utilizați Site-urile sau Aplicațiile dacă aveți sub 18 ani.

Modificări și actualizări

Ne rezervăm dreptul, la propria noastră discreție, de a modifica, actualiza sau schimba în alt mod prezenta notificare. Legenda "Ultima actualizare" din partea de sus a acestei Notificări indică data ultimei revizuiri a acestei Notificări. Orice modificări vor intra în vigoare atunci când vom posta Notificarea revizuită pe serviciile noastre, inclusiv pe Site-urile și Aplicațiile noastre. În cazul în care legea aplicabilă impune acest lucru, în măsura în care facem modificări materiale sau semnificative ale Notificării, vă vom notifica cu privire la actualizare prin intermediul unei ferestre pop-up, al unui e-mail, al unei alte notificări pe Site-uri și Aplicații sau prin orice altă metodă prin care comunicăm în mod obișnuit cu dumneavoastră.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări cu privire la această notificare sau dacă doriți să vă exercitați drepturile descrise în această notificare, puteți trimite o cerere prin completarea acestui formular sau ne puteți contacta după cum urmează:

Global Payments, Inc. 3550 Lenox Rd, Suite 3000

Atlanta, GA 30326 [email protected] 800-367-2638

În cazul în care solicitați exercitarea unui drept la confidențialitate, vom verifica și vom răspunde solicitării dumneavoastră în conformitate cu legislația aplicabilă, luând în considerare tipul și sensibilitatea informațiilor personale care fac obiectul solicitării. Putem refuza să onorăm cererea dumneavoastră în cazul în care se aplică o excepție. Pentru a onora orice cerere de acces, ștergere sau similară, vă vom solicita să furnizați suficiente informații pentru a vă verifica identitatea. De exemplu, vă putem solicita informații asociate contului dumneavoastră, inclusiv datele dumneavoastră de contact sau alte informații de identificare. Dacă doriți ca agentul dumneavoastră să facă o cerere în numele dumneavoastră, în cazul în care acest lucru este permis de legislația aplicabilă, agentul își poate exercita drepturile menționate mai sus. Vom procesa cererea agentului în conformitate cu legislația aplicabilă. Ca parte a procesului nostru de verificare, putem solicita ca agentul să furnizeze, după caz, dovezi privind statutul său de agent autorizat. În plus, vă putem solicita să vă verificați identitatea, astfel cum este descris în prezenta secțiune, sau să confirmați că ați acordat agentului permisiunea de a trimite cererea.

Informații specifice regiunii

Informații pentru rezidenții din California, Colorado, Delaware, Oregon și jurisdicții similare

Această secțiune completează Notificarea de mai sus și descrie în detaliu modul în care colectăm, utilizăm și divulgăm informațiile personale pe care le colectăm despre rezidenții din California, Colorado, Delaware, Oregon și alte jurisdicții similare.

Categorii de informații personale pe care le colectăm și scopurile noastre de colectare, utilizare și divulgare

Următorul grafic detaliază categoriile de informații cu caracter personal pe care le colectăm și le prelucrăm, precum și categoriile de informații cu caracter personal pe care le dezvăluim destinatarilor în scopurile noastre operaționale, inclusiv în ultimele 12 luni.


Categorii de informații personale (consultați secțiunea "Informații personale pe care le colectăm" pentru o descriere a fiecărei categorii de informații personale)


Divulgate acelor categorii de destinatari în scopuri operaționale de afaceri


Scopurile prelucrării


Informații de identificare de bază; Date demografice Date demografice; Informații despre dispozitiv și alți identificatori unici; Internet sau alte activități în rețea; Informații comerciale; Informații profesionale și legate de angajare; Informații privind educația; informații furnizate de dumneavoastră; deducții


Vă rugăm să consultați secțiunea "Cum divulgăm informațiile cu caracter personal pe care le colectăm" pentru o listă a categoriilor de destinatari cărora le putem divulga aceste categorii de informații cu caracter personal.


Vă rugăm să consultați secțiunea "Cum folosim informațiile personale pe care le colectăm" pentru o listă și o descriere a scopurilor de prelucrare aplicabile acestor categorii de informații personale.


Identificatori emiși de guvern


Afiliați; distribuitori ai produselor și serviciilor noastre; furnizori de servicii; părți terțe cu care aveți o relație (de exemplu, clienții noștri și/sau partenerii noștri de trimitere); autorități de reglementare; autorități juridice și alte părți terțe pentru a respecta legile, reglementările și standardele, inclusiv mărcile de carduri și băncile emitente; alte părți în litigii


  • Furnizarea serviciilor noastre și a asistenței pentru clienți

  • Operațiuni și scopuri comerciale generale

  • Îmbunătățirea și dezvoltarea de noi produse și servicii

  • Prevenirea fraudelor și securitatea

  • Juridic și conformitate


Date de geolocalizare


Afiliați; distribuitori ai produselor și serviciilor noastre; furnizori de servicii; parteneri de marketing; autorități juridice și alte părți terțe pentru a respecta legile, reglementările și standardele; alte părți în litigii


  • Furnizarea serviciilor noastre și a asistenței pentru clienți

  • Operațiuni și scopuri comerciale generale

  • Marketing, promoții și personalizare

  • Îmbunătățirea și dezvoltarea de noi produse și servicii

  • Prevenirea fraudelor și securitatea

  • Juridic și conformitate


Informații privind plata


Afiliați; părți terțe cu care aveți o relație (de exemplu, clienții noștri); autorități de reglementare; autorități juridice și alte părți terțe pentru a respecta legile, reglementările și standardele, inclusiv mărcile de carduri și băncile emitente


  • Furnizați noastre servicii și asistență pentru clienți

  • Operațiuni și scopuri comerciale generale

  • Prevenirea fraudelor și securitatea

  • Juridic și conformitate


Sănătate/Informații medicale


Afiliați; părți terțe cu care aveți o relație (de exemplu, clienții noștri); furnizori de servicii; autorități juridice și alte părți terțe pentru a respecta legile, reglementările și standardele; alte părți în litigiu


  • Furnizarea serviciilor noastre și a asistenței pentru clienți

  • Operațiuni și scopuri comerciale generale

  • Îmbunătățirea și dezvoltarea de noi produse și servicii

  • Prevenirea fraudelor și securitatea

  • Juridic și conformitate


Identificatori biometrici


Afiliați; părți terțe cu care aveți o relație (de exemplu, clienții noștri); furnizori de servicii; autorități legale și alte părți terțe pentru a respecta legile, reglementările și standardele


  • Furnizați noastre servicii și asistență pentru clienți

  • Prevenirea fraudelor și securitatea

  • Juridic și conformitate


Informații audio și vizuale


Afiliați; distribuitori ai produselor și serviciilor noastre; furnizori de servicii; autorități de reglementare; autorități juridice și alte părți terțe pentru a respecta legile, reglementările și standardele; alte părți în litigii


  • Furnizarea serviciilor noastre și a asistenței pentru clienți

  • Operațiuni și scopuri comerciale generale

  • Îmbunătățirea și dezvoltarea de noi produse și servicii

  • Prevenirea fraudelor și securitatea

  • Juridic și conformitate

Nu vindeți și nu partajați informațiile mele personale

Nu vindem informațiile dvs. personale unor terțe părți în schimbul unei compensații monetare. Nu vindem sau "partajăm" (în scopul publicității comportamentale în context încrucișat) informațiile personale, inclusiv informațiile personale sensibile, ale minorilor sub 16 ani.

Site-urile și aplicațiile utilizează module cookie, inclusiv unele module cookie care sunt create de alte companii și plasate pe browser-ul dvs. atunci când vizitați site-ul nostru. Utilizăm aceste module cookie pentru a vă îmbunătăți experiența și pentru a colecta informații despre clienții noștri și despre performanța Site-urilor și Aplicațiilor noastre. Cu toate acestea, companiile care ne furnizează aceste module cookie au, de asemenea, acces la datele colectate prin intermediul lor și pot utiliza aceste date în scopuri publicitare specifice. Prin urmare, utilizarea de către noi a acestor module cookie de la terți ar putea fi considerată o "partajare" a informațiilor dvs. cu caracter personal în conformitate cu legislația din California sau o prelucrare pentru publicitate direcționată în conformitate cu alte legi privind confidențialitatea. Dacă sunteți rezident al Californiei sau al altei jurisdicții cu legi similare, înseamnă că aveți dreptul de a vă retrage. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, puteți renunța la plasarea tuturor modulelor cookie care nu sunt necesare prin ajustarea Setărilor pentru module cookie.

De asemenea, puteți utiliza GPC pentru a vă semnala opțiunea de a renunța la anumite tipuri de prelucrare a datelor, inclusiv vânzări și "partajări" de informații personale. Prin intermediul platformei noastre de gestionare a consimțământului, administrată de OneTrust, site-urile recunosc și răspund solicitărilor de excludere făcute prin intermediul GPC.

Colectarea, utilizarea și divulgarea de informații personale sensibile

Sub rezerva consimțământului dumneavoastră, în cazul în care acest lucru este impus de legislația aplicabilă, colectăm, prelucrăm și divulgăm informații personale sensibile în scopul furnizarea de bunuri sau servicii conform solicitării; asigurarea siguranței, securității și integrității; contracararea acțiunilor ilicite sau ilegale; utilizarea tranzitorie pe termen scurt, cum ar fi afișarea publicității nepersonalizate a primei părți; furnizarea de servicii pentru afacerea noastră, inclusiv menținerea și deservirea conturilor, furnizarea de servicii pentru clienți, procesarea sau îndeplinirea comenzilor și tranzacțiilor, verificarea informațiilor despre clienți, procesarea plăților, furnizarea de finanțare, furnizarea de servicii analitice, furnizarea de servicii de stocare sau furnizarea de servicii similare în numele afacerii noastre; activități legate de controlul calității și siguranței sau îmbunătățirea produselor; și alte activități de colectare și procesare care nu au scopul de a deduce caracteristici despre o persoană. Nu utilizăm informațiile personale sensibile în afara acestor scopuri.

Drepturi și solicitări

Dacă interacționați cu site-urile și aplicațiile noastre în scopul de a vă angaja într-o relație directă cu noi, sub rezerva anumitor excepții și, în unele cazuri, în funcție de activitatea de prelucrare pe care o desfășurăm și/sau de statul dumneavoastră de reședință, puteți avea unul sau mai multe dintre următoarele drepturi.

Dreptul de a cunoaște informațiile personale colectate, utilizate, divulgate, "partajate" și vândute

Aveți dreptul de a afla dacă prelucrăm informații cu caracter personal despre dumneavoastră și de a accesa aceste informații cu caracter personal. Dacă sunteți rezident în California, puteți solicita, de asemenea, să vă dezvăluim:

  • categoriile de informații personale pe care le-am colectat despre dumneavoastră și categoriile de surse din care am colectat aceste informații personale;

  • scopul de afaceri sau comercial pentru care am colectat, "partajat" sau vândut informațiile personale despre dumneavoastră;

  • categoriile de informații cu caracter personal despre dumneavoastră pe care le-am "partajat" sau le-am vândut și categoriile de părți terțe cu care le-am "partajat" sau cărora le-am vândut informațiile cu caracter personal despre dumneavoastră; și

  • categoriile de informații cu caracter personal despre dumneavoastră pe care le-am divulgat în scop profesional și categoriile de terți cărora le-am divulgat informațiile respective în scop profesional.


Dacă sunteți rezident în Delaware sau Oregon, puteți avea, de asemenea, dreptul de a solicita o listă a părților terțe cărora le-am divulgat informațiile dvs. personale.

Dreptul de a primi o copie a informațiilor cu caracter personal

Aveți dreptul să ne solicitați să vă furnizăm anumite informații cu caracter personal, inclusiv o copie a acestor informații cu caracter personal într-un format portabil.

Dreptul de a renunța la vânzarea de informații cu caracter personal

Puteți solicita ca noi să nu vindem informații personale despre dvs. unor terțe părți. Consultați secțiunea "Nu vindeți și nu partajați informațiile mele personale" pentru mai multe informații.

Dreptul de a renunța la publicitatea direcționată, inclusiv la "partajarea" informațiilor personale pentru publicitatea comportamentală inter-context

Puteți solicita să vă excludem de la publicitatea direcționată, inclusiv să nu mai "partajăm" informații personale despre dvs. în scopul publicității comportamentale în context încrucișat. Consultați secțiunea "Nu vindeți și nu partajați informațiile mele personale" pentru mai multe informații.

Dreptul de a solicita ștergerea

În anumite circumstanțe, aveți dreptul la ștergerea informațiilor personale care vă privesc.

Dreptul la servicii și prețuri egale ("nediscriminare")

Alegerea dvs. de a vă exercita drepturile de confidențialitate nu va fi utilizată ca bază pentru discriminarea dvs. în ceea ce privește serviciile oferite sau prețurile.

Dreptul de a solicita corectarea

Aveți dreptul să ne solicitați să corectăm inexactitățile din informațiile dvs. personale.

Dreptul de a limita utilizarea și divulgarea de informații personale sensibile

În anumite circumstanțe, ne puteți solicita să limităm utilizarea și divulgarea informațiilor dvs. personale sensibile.

Dreptul la recurs

În funcție de statul dumneavoastră de reședință, dacă refuzăm să dăm curs solicitării dumneavoastră, puteți contesta acest refuz într-o perioadă rezonabilă după ce ați primit notificarea refuzului. Pentru a face apel, ne puteți contacta la [email protected] sau puteți completa acest formular și puteți selecta "Apel la o decizie privind o cerere anterioară" la "Tip de cerere".

Puteți depune o cerere pentru oricare dintre drepturile de mai sus utilizând informațiile de contact din secțiunea "Contactați-ne" din prezenta notificare.

California Shine the Light

Dacă sunteți rezident al Californiei, puteți solicita informații cu privire la categoriile de informații cu caracter personal (dacă este cazul) pe care le împărtășim cu terți sau afiliați în scopul marketingului lor direct. Dacă doriți mai multe informații, vă rugăm să ne transmiteți o cerere scrisă utilizând informațiile furnizate în secțiunea "Contactați-ne" din prezenta notificare.

Informații pentru rezidenții din Uniunea Europeană și Regatul Unit

Mai jos este prezentată o listă a filialelor Global Payments, pe țări din Uniunea Europeană și Regatul Unit, care sunt responsabile pentru prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal colectate prin intermediul Site-urilor și Aplicațiilor noastre. Ne puteți contacta folosind informațiile furnizate în secțiunea "Contactați-ne" din prezenta notificare pentru a primi informații suplimentare cu privire la conformitatea noastră cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).

Țara

Filială

Republica Cehă

Global Payments Europe, s.r.o.

EVO Czech Republic s.r.o.

EVO Payments International s.r.o.

Global Payments s.r.o.

Irlanda

Pay and Shop Limited

Way2Pay Limited

GP Payments Acquiring International GmbH, Ireland Branch

Malta

Global Payments Limited

International Transaction Payment Solutions (Malta) Limited

România

Global Payments s.r.o. Praga Sucursala București

Slovacia

Global Payments s.r.o., organizačná zložka

Spania

Comercia Global Payments Entidad de Pago, S.L.

Clear One, S.L.

Global Payments MoneyToPay, E.D.E., S.L.

EPG Support Espana, S.L.

Regatul Unit

GPUK LLP

(Registered with the UK Information Commissioner’s Office as a “data processor” under the identifier Z1374314)

Take Payments Services Limited

EVO Payments UK Ltd

Germania

GP Payments Acquiring International GmbH

Commerz Globalpay GmbH

Grecia

NBG Pay Societe Anonyme

Electronic Data Processing Source S.A.

Polonia

Centrum Elektronicznych Uslug Platniczych eService Sp. z o.o.

Gibraltar

Intelligent Payments Group Limited

Myriad Payments Limited

În măsura în care Site-urile sau Aplicațiile cu care interacționați se adresează rezidenților Regatului Unit sau ai Uniunii Europene, această secțiune a Notificării vi se aplică.

Aveți drepturi specifice cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Atunci când Global Payments acționează ca o întreprindere în scopul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, ne puteți contacta utilizând informațiile furnizate în secțiunea "Contactați-ne" din prezenta notificare cu privire la următoarele drepturi. De asemenea, ne puteți contacta responsabilul cu protecția datelor la adresa [email protected].


Ce înseamnă acest lucru?

Dreptul de a fi informat

Aveți dreptul să vi se furnizeze informații clare și ușor de înțeles cu privire la modul în care utilizăm informațiile dvs. personale. Acesta este motivul pentru care vă furnizăm această notificare și este posibil să furnizăm alte forme de notificare, după caz sau în conformitate cu legea, în cadrul serviciilor.

Dreptul la acces la informațiilor personale

Aveți dreptul de a accesa și de a primi o copie a informațiilor personale pe care le deținem despre dumneavoastră.

Dreptul la portabilitatea datelor

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a primi informațiile personale pe care ni le solicitați într-un format ușor de utilizat și care vă permite să le transferați către un alt furnizor.

Dreptul la rectificare

Aveți dreptul să vă corectați sau să vă actualizați informațiile personale dacă acestea sunt depășite, incorecte sau incomplete.

Dreptul de ștergere ("dreptul de a fi uitat")

În anumite circumstanțe, aveți dreptul la ștergerea sau ștergerea informațiilor dvs. personale.

Dreptul de a restricționa/suspenda prelucrarea a informațiilor cu caracter personal

Vă puteți opune prelucrării informațiilor cu caracter personal care se bazează pe interesul legitim. Vă puteți retrage consimțământul pentru


prelucrarea care se bazează pe consimțământ (aceasta include dreptul de a renunța la marketingul direct).

Dreptul la informații cu privire la transferurile de informații

Aveți dreptul de a obține o copie a documentelor referitoare la garanțiile în temeiul cărora informațiile dvs. personale sunt transferate în afara UE.

Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere

Aveți dreptul de a contacta autoritatea de protecție a datelor din țara dumneavoastră pentru a vă plânge de practicile noastre de protecție a datelor și de confidențialitate.

Informații pentru rezidenții din Australia

În temeiul Legii privind confidențialitatea din 1988 (Cth) ("Legea australiană"), aveți dreptul (i) să solicitați accesul la informațiile dumneavoastră cu caracter personal; (ii) să solicitați corectarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal; și (iii) să reclamați o încălcare de către noi a Principiilor australiene privind confidențialitatea (din anexa 1 la Legea australiană) sau a oricărui cod APP obligatoriu înregistrat. Vom trata orice plângere sau cerere de acces la informațiile cu caracter personal sau de corectare a acestora în conformitate cu obligațiile care ne revin în temeiul legii. Toate plângerile sunt luate în serios și vor fi evaluate de personalul adecvat, cu scopul de a rezolva orice problemă în timp util și în mod eficient și în conformitate cu Legea.

Informații pentru rezidenții din Quebec

Transferuri transfrontaliere de informații cu caracter personal

Dacă sunteți rezident în Quebec și colectăm informații personale despre dvs. în Quebec, aceste informații vor fi comunicate în afara Quebecului către alte locații din Canada, Statele Unite și alte locuri în care noi sau furnizorii noștri de servicii prelucrăm informațiile dvs., în scopurile descrise mai sus.

Guvernanța datelor

Menținem un program de guvernanță pentru protecția informațiilor personale pe care le colectăm. Programul include politici și proceduri concepute pentru a ne ajuta să respectăm prezenta notificare. Acest program solicită angajaților să protejeze confidențialitatea informațiilor cu caracter personal pe care le gestionăm prin

ciclul de viață al acestor informații cu caracter personal. Programul include un cod de conduită al angajaților, proceduri de raportare a încălcărilor, politici de păstrare și distrugere a datelor, formare a angajaților și proceduri de soluționare a plângerilor și de asigurare a accesului persoanelor la informațiile lor cu caracter personal în conformitate cu prezenta notificare.

Global Payments a stabilit controale și mecanisme pentru a proteja datele în fiecare etapă a ciclului de viață al datelor, de la colectare sau creare, până la eliminare.

Drepturile persoanelor vizate

Dreptul de dezindexare sau dreptul la ștergere

Aveți dreptul să solicitați ștergerea informațiilor personale pe care le-am colectat de la dvs. și pe care le-am păstrat, sub rezerva anumitor excepții. De exemplu, putem refuza solicitarea dvs. de ștergere dacă păstrarea informațiilor dvs. este necesară pentru a ne permite să recuperăm plata, să detectăm securitatea

incidente sau pentru a proteja împotriva activităților ilegale.

Încetarea diseminării

Aveți dreptul de a solicita încetarea difuzării informațiilor dvs. cu caracter personal în cazul în care difuzarea este contrară legii sau unei instanțe

ordin sau în anumite alte circumstanțe.

Dreptul la portabilitatea datelor

Aveți dreptul de a primi informații personale computerizate pe care ni le-ați furnizat direct, de exemplu, prin deschiderea unui cont, într-un format utilizat în mod obișnuit și

format care poate fi citit automat. Aveți acest drept pentru a putea transmite informațiile dvs. unei alte

organizație fără impedimente.