Termeni și condiții Global Payments

Întrebări şi răspunsuri despre procesul de migrare

În legătură cu procesul de migrare te rugăm să citești cu atenţie Termenii şi Condiţiile Generale pentru România.

Sperăm că toate informaţiile de mai jos te vor ajuta să ai o imagine mai clară asupra procesului de migrare. Dacă ai nevoie de informaţii suplimentare nu ezita sa ne scrii la: [email protected] și vom fi bucuroși să îți oferim răspunsuri la întrebările tale.

Reprezentaţii Global Payments te-au contactat pentru a stabili o dată şi o oră convenabile pentru înlocuirea terminalelor POS. Terminalele au fost înlocuite cu un model Ingenico, cu funcția de acceptare a plăţilor contactless. Înainte de înlocuire, ți-am făcut închiderea de zi și ulterior am închis terminalul.

Ti-am oferit posibilitatea de a accepta la plată noi tipuri de carduri - JCB şi UnionPay.

Aceste noi opţiuni au fost activate pe POS la momentul instalării în locaţia ta. Comisionul aferent tranzacţiilor cu aceste carduri ți-a fost transmis ulterior în comunicarea despre migrare.

Mai multe detalii despre aceste noi scheme de carduri găsești aici.

Ti-am oferit serviciul unic în România de Conversie Valutara Dinamica - Dynamic Currency Conversion (DCC).

Ai posibilitatea să acceptați plăţile prin serviciul DCC, care permite deţinătorilor de carduri internaţionale să plătească în moneda din ţara lor de origine. Această opţiune a fost activată în mod automat pe noul terminal POS. Pentru fiecare tranzacţie DCC primești un comision de 0,5%, sumă ce va fi returnată în contul tău, astfel ajutându-te să mărești încasările afacerii tale.

Poți afla mai multe despre această nouă funcţionalitate aici.

Toate sumele aferente tranzacţiilor prin carduri bancare au fost transferate de către GP în contul bancar al afacerii tale, deschis la BCR. Pe extrasul de cont bancar regăsești doar suma netă, iar toate detaliile la nivel de tranzacţie le poți extrage din Merchant Portal: suma brută, comision reţinut, suma netă, locaţia şi terminalul unde s-au efectuat tranzacţiile.

Pachetul de instalare a inclus un set iniţial de consumabile (role de hârtie). Compania GP asigură serviciile de mentenanţă şi suport privind funcţionalitatea echipamentului, iar asigurarea ulterioară a consumabilelor este în sarcina ta.

Închiderea de zi se face automat în funcţie de ora de închidere a magazinului/locaţiei, dar nu mai târziu de ora 23:55, iar settlementul (raportul de închidere zi) evidenţiază suma totală a tranzacţiilor şi nu pe fiecare tranzacţie/numar de card în parte.

Pe adresa de email pe care ne-ai comunicat-o când ai fost contactat de către reprezentanţii Global Payments ai primit datele de logare pe platforma Merchant Portal (user şi parolă). Aceasta informaţie a fost trimisă de pe adresa de e-mail: [email protected].

Merchant Portal este o platformă online în care ai acces la toate rapoartele de tranzacţii, în detaliu (din secţiunea "Tranzacţii") şi poţi descărca extrasele în format .pdf şi .xlsx, pentru fiecare locaţie.

Poţi afla mai multe informaţii despre Merchant Portal aici.

Pentru acceptarea cardurilor de masă este necesară înrolarea noilor codificări ale locaţiilor (MID) la compania (Edenred, Sodexo etc) cu care ai încheiată o convenţie în acest sens. Noile MID-uri se regăsesc în Merchant Portal - secţiunea Puncte Comerciale.