Termeni și condiții Global Payments

Întrebări şi răspunsuri despre procesul de migrare

În legătură cu procesul de migrare recent lansat şi ultima noastră comunicare scrisă cu dumneavoastră, vă rugăm să citiți cu atenţie Termenii şi Condiţiile Generale pentru România.

Sperăm că toate informaţiile transmise mai jos vă vor ajuta şi vor face mult mai uşor procesul de migrare. Suntem fericiţi să vă oferim orice informaţii suplimentare sau răspunsuri la întrebările dumneavoastră. Vă rugăm să ne scrieți la: salessupport@globalpayments.ro.

Reprezentaţii Global Payment vă vor contacta pentru a stabili o dată şi o oră convenabile pentru înlocuirea terminalelor POS. Terminalele existente vor fi înlocuite cu un model Ingenico, capabil de a accepta plăţi contactless. Înainte de înlocuire, vom face închiderea de zi, ca apoi să închidem terminalul.

Veți putea accepta la plată noi tipuri de carduri - JCB şi UnionPay.

Aceste noi opţiuni vor fi activate pe POS la momentul instalării în locaţia dumneavoastră. Comisionul aferent tranzacţiilor cu aceste carduri vi se vor transmite ulterior în comunicarea despre migrare.

Puteți afla mai multe despre aceste noi scheme de carduri aici.

Vă puteți mări încasările cu tranzacţiile Dynamic Currency Conversion (DCC).

Acceptați plăţile prin serviciul DCC, care permite deţinătorilor de carduri internaţionale să plătească în moneda din ţara lor de origine. Această opţiune va fi activată în mod automat pe noul terminal POS. Pentru fiecare tranzacţie DCC veți primi un comision de 0,5%, sumă ce va fi returnată în contul dumneavoastră, astfel ajutându-vă să vă măriți încasările afacerii dumneavoastră.

Puteți afla mai multe despre această nouă funcţionalitate aici.

Toate sumele aferente tranzacţiilor prin carduri bancare vor fi transferate de către GP în contul bancar al afacerii, deschis la BCR. Pe extrasul de cont bancar veți regasi doar suma netă, iar toate detaliile la nivel de tranzacţie le veți extrage din Merchant Portal: suma brută, comision reţinut, suma netă, locaţia şi terminalul unde s-au efectuat tranzacţiile.

Pachetul de instalare include un set iniţial de consumabile (role de hârtie). Compania GP asigură serviciile de mentenanţă şi suport privind funcţionalitatea echipamentului, iar asigurarea ulterioară a consumabilelor va fi în sarcina dumneavoastră.

Închiderea de zi se va face automat în funcţie de ora de închidere a magazinului/locaţiei, dar nu mai târziu de ora 23:55, iar settlementul (raportul de închidere zi) evidenţiază suma totală a tranzacţiilor şi nu pe fiecare tranzacţie/numar de card în parte.

Pe adresa de email pe care ne-ați transmis-o când ați fost contactat de către reprezentanţii Global Payments veți primi datele de logare pe platforma Merchant Porrtal (user şi parolă). Aceasta informaţie va fi trimisă numai de pe adresa de e-mail: helpdesk@globalpayments.ro.

Merchant Portal este o platformă online pe care aveți acces la toate rapoartele de tranzacţii, în detaliu (în secţiunea "Tranzacţii") şi puteţi descărca extrasele în format .pdf şi .xlsx, pentru fiecare locaţie.

Poţi afla mai multe informaţii despre Merchant Portal aici.

Pentru acceptarea cardurilor de masă este necesară înrolarea noilor codificări ale locaţiilor (MID) la compania (Edenred, Sodexo etc) cu care aveţi încheiată o convenţie în acest sens. Noile MID-uri se regăsesc în Merchant Portal - secţiunea Puncte Comerciale.