Mulțumită acestuia, îți poți gestiona rapid contul, online și fără timpi de așteptare.
Nou! Descarcă aplicația MyGP Mobile.
Monitorizează-ți vânzările, adaugă terminale POS sau alege din gama noastră de servicii adiționale concepute special pentru afacerea ta. Cu Marketplace ai afacerea la degetul mare de pe telefon sau la un click distanță pe calculator. Faci rapid modificări operaționale, ne trimiți solicitările tale, ești cu ochii pe tranzacții și economisești timp pentru ceea ce contează cu adevărat - afacerea ta!
De acum, găsești portalul Merchant Portal direct în Marketplace. Aici vei vedea tot istoricul tranzacțiilor și al plăților care au avut loc prin terminalul tău POS sau prin portalul de plăți online GP webpay. Selectezi perioadele care te interesează, pui filtre și găsești imediat informația căutată. Exporți datele în format .pdf sau .xlsx și le analizezi fără efort. Vrei să aibă și angajații tăi acces la aceste date? Este simplu să modifici și să adaugi utilizatori cu diferite niveluri de acces. Asta nu e tot, tot aici poți activa sau dezactiva emailurile automate.
Datorită noii aplicații MyGP Mobile, vei avea o imagine actualizată a produselor și serviciilor pe care le folosești de la Global Payments. Simplifică-ți viața și gestionează-ți contul de client direct de pe telefon.
Cum te conectezi în aplicație prima dată?
Nu găsești datele de conectare în Marketplace? Sună-ne la +40 312 295 455.
Ai toate datele financiare, produsele, serviciile și solicitările într-un singur loc.
Aplicația este concepută pentru a fi ușor de folosit și se adaptează perfect la dispozitivele fixe și mobile.
Uită de timpul de așteptare la telefon, ne trimiți solicitări oricând și de oriunde.
Portalul este disponibil oricând, 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Dacă ești deja client Global Payments, înseamnă că ai primit prin email un link personalizat de acces la Marketplace. Configurarea profilului și a datelor de logare se face în doar câțiva pași. Conectarea ta este complet securizată. După logare, vei fi ghidat prin funcțiile de bază, pentru a începe utilizarea imediată a aplicației.
Nu-ți cunoști datele de logare? Contactează-ne telefonic la numărul +40 312 295 455 sau prin email: [email protected].
Ți-am pregătit câteva tutoriale video care te vor ghida prin procesul de utilizare al portalului Marketplace.
Ce este Marketplace?
Marketplace este un important instrument online asemănător cu internet bankingul, prin care poți avea o imagine de ansamblu asupra produselor pe care le ai de la Global Payments. Poți oricand să adaugi o nouă locație, un nou terminal sau un nou seviciu, poți efecta cu ușurință orice modificare a datelor tale sau ne poți trimite o solicitare.
Care sunt beneficiile Marketplace?
La ce folosește Marketplace și ce pot face cu el?
Cum obțin accesul la Marketplace?
Comerciantul (administratorul companiei) primește un e-mail cu link-ul de acces la portal. Făcând click pe link, în câțiva pași simpli îți poți crea propriile date de logare: nume și parola. De asemenea, poți solicita reprezentantului de vânzări să îți trimită e-mailul cu link-ul de conectare pentru Marketplace sau ne poți contacta prin Helpdesk.
Metode alternative:
Accesază Marketplace prin linkul www.mygp.ro. Administratorul companiei introduce informatiile de identificare (numărul unic de identificare - CUI, nume, prenume și datele de pe documentul de identitate), care sunt specificate în contractul cu Global Payments. După verificarea cu succes a acestor date în sistem, îți poți crea cu ușurință datele de conectare: numele și parola. Dacă unele date nu sunt corelate cu datele noastre din sistem, poți obține accesul solicitând asistență. După procesarea cererii tale, te vom contacta și vom rezolva telefonic solicitarea.
Cât de des sunt actualizate informațiile despre produse și servicii în Marketplace?
Actualizarea datelor în Marketplace se face zilnic, în primele ore ale dimineții.
Accesul la Marketplace este contra cost?
Îți oferim acces la Marketplace complet GRATUIT.
Cum sunt salvate și trimise modificările individuale făcute în portalul Marketplace?
Toate modificările care au fost făcute și salvate în timpul unei sesiuni în portal sunt atribuite automat unei singure cereri (tichet) și trimise spre procesare imediat ce utilizatorul se deconectează de la portal. Aceasta înseamnă că după ce te deconectezi și te reconectezi la portal, fiecare modificare suplimentară va fi trimisă ca o nouă cerere (tichet).
Te rugăm să reții că: solicitările individuale (tichetele) sunt soluționate în ordinea în care au fost trimise și nu este posibilă modificarea ordinii de procesare a acestora.
Ce persoane din compania mea pot obține acces la Marketplace?
Inițial, doar administratorul companiei are acces la Marketplace. Cu toate acestea, el poate solicita crearea unui nou cont de utilizator în Marketplace, prin care serviciul poate fi accesat de către altă persoană. Această solicitare poate fi creată din pagina „Trimiteți o cerere specială”, apoi selectezi opțiunea „Creați un utilizator nou”, unde iți va fi solicitat să introduci datele despre noul utilizator. Dacă noul utilizator este un director executiv al companiei, i se va atribui rolul de director executiv (administrator). Dacă nu, i se va atribui rolul de utilizator obișnuit.
Ce roluri de utilizator sunt definite în Marketplace?
Director Executiv (administrator) – acest rol este atribuit doar directorilor executivi (administratorilor) ai companiei și oferă drepturi depline pentru setarea produselor și serviciilor.
Utilizator obișnuit – acest rol este atribuit fiecărui nou utilizator care nu este director executiv (administrator) al companiei. Acest utilizator are, de asemenea, acces la setările produselor și serviciilor, deși orice modificare majoră salvată de acest utilizator este trimisă directorului executiv al companiei pentru aprobare. De asemenea, acest utilizator nu are acces la datele personale (date KYC) ale directorilor executivi.
Te rugăm să reții că: dacă este necesară aprobarea unui director executiv (administrator) pentru o anumita modificare făcută de un utilizator obișnuit, această cerere (tichet) nu va fi trimisă la Global Payments pentru procesare până când cererea nu va fi aprobată de un director executiv.
Unde pot vedea lista solicitarilor trimise prin Marketplace?
Lista cererilor individuale (tichetelor) este ușor de vizualizat în “Centrul de mesaje”.
Care este diferența dintre Marketplace și Merchant Portal?
Marketplace - este un instrument online, prin care poți avea o imagine de ansamblu asupra produselor pe care le ai de la Global Payments. Poți oricand să adaugi o nouă locație, un nou terminal sau un nou seviciu, poți efecta cu ușurință orice modificare a datelor tale sau ne poți trimite o solicitare.
Merchant Portal - este un instrument online care îți ofera o imagine completă asupra tranzacțiilor și a plăților prin terminalul de plată sau prin portalul de plată GP webpay.
Pot utiliza Merchant Portal după activarea Marketplace?
Desigur, ambele sisteme vor fi în continuare disponibile pentru clienți.
Cum ajung la Merchant Portal din Marketplace?
Marketplace permite accesul direct la Merchant Portal, fără a fi nevoie să introduci din nou numele de logare și parola. Sistemul asociază contul de utilizator din Merchant Portal cu contul de utilizator din Marketplace și fiecare autentificare ulterioară va fi efectuată complet automat.
Marketplace funcționează și pe dispozitivele mobile?
Da, portalul Marketplace este conceput să se adapteze la orice dimensiune a ecranului, astfel încât să îl puteți utiliza pe deplin pe telefonul mobil sau pe tabletă.
Unde pot gestiona servicii care nu au legătură directă cu acceptarea la plată a cardurilor, cum ar fi GP analytics?
Accesul la aceste servicii este usor de găsit sub iconița “Serviciile mele”.
Care sunt cerintele tehnice pentru accesarea portalului Marketplace?
Singura condiție este să aveți un browser web cu cel puțin una dintre următoarele versiuni - Internet Explorer 8, Google Chrome V28, Apple Safari v6.0.5 sau Firefox V22.
Dacă am mai multe companii, le pot administra pe toate în Marketplace sub un singur cont de utilizator?
Da, toate companiile pot fi accesate printr-un singur cont de utilizator, adică folosind același nume de logare și aceeași parolă pentru Marketplace. Utilizatorul trebuie să aleagă opțiunea de asociere a fiecărei companii suplimentare cu contul de utilizator existent.
Cât de des este necesară schimbarea parolei pentru aplicația Marketplace?
Parola trebuie schimbată la fiecare 80 de zile.
Ce este portalul comerciantului - Merchant Portal?
Portalul Merchant Portal este un sistem destinat tuturor comercianților care acceptă plata cu cardul prin intermediul Global Payments. Acesta îți oferă un rezumat al tranzacțiilor prin POS, aplicația GP tom sau portalul de plăți online și îți permite să obții extrase și alte diferite rapoarte. Tot aici găsești mesaje importante din partea noastră.
Unde pot găsi detaliile mele de conectare?
Îți vom trimite datele de conectare la adresa de e-mail specificată în contract. Poți găsi linkul de conectare și pe website-ul nostru www.globalpayments.ro, cu un click pe butonul din partea dreapta sus “Merchant Portal”.
Care sunt principalele beneficii ale portalului Merchant Portal?
Aici vei găsi o serie de funcții foarte utile pentru afacerea ta, precum:
Cât de des sunt actualizate datele în portal?
Portalul în sine este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Toate datele sunt actualizate zilnic, tranzacțiile individuale fiind afișate cu toate detaliile corespunzătoare.
Pot genera extrase aici?
Merchant Portal îți oferă acces continuu la informații detaliate. Spre deosebire de rapoartele/ extrasele tipărite de la banca, aici ai flexibilitatea de a lucra pe rapoartele electronice, facilitate care te va ajuta mult în administrarea afacerii.
Extrasele pot fi filtrate după: locația companiei, perioada de timp, dar și după o serie de alte opțiuni. Limba de afișare este setată automat, de obicei în română și engleză. Extrasele PDF generate vor fi stocate și în portal în secțiunea Extrase, unde sunt arhivate timp de 2 ani. Contabilul tău va fi bucuros să beneficieze de aceste facilități.
Pot încerca undeva funcționalitățile portalului Merchant Portal?
Desigur! Nu este nevoie să ai un contract semnat cu noi, poți încerca versiunea demo a portalului nostru. Tot ce trebuie să faci este să te autentifici folosind informațiile de conectare de mai jos:
Adresă: https://oms.test.gpe.cz/mportal/index.xhtml
Nume utilizator: testmerchant
Parola: 111111