Monitorizează-ți afacerea mai bine ca niciodată

 

Rezolvat

Informații și statistici exclusiviste despre afacerea ta

Vrei să știi cum arată afacerea ta în comparație cu concurența? Ce cotă din venituri este adusă de către clienții fideli? În ce parte a zilei sunt angajații tăi cel mai ocupați și când, la cealaltă extremă, poți oferi clienților cele mai rapide servicii? Încercă acum noul serviciu pe care îl oferim comercianților noștri.

GP analytics poate fi găsit în aplicația Marketplace accesând mygp.ro.

analytics

Bazează-ți deciziile pe date concrete și vei avea de câștigat

Există 2 module disponibile în GP analytics: Analytics și Benchmark..

În secțiunea Analytics, vei găsi informații clare despre clienții care plătesc cu cardul în locațiile tale. Această secțiune este formată din două submodule:

  • Panou
  • Compară

Secțiunea Benchmark îți compară performanțele cu cele ale competitorilor din zonă și conține două submodule:

  • Comportament
  • Cheltuieli

Un instrument de afaceri simplu și indispensabil

Disponibil oriunde

GP analytics este întotdeauna la îndemână și funcționează excelent pe dispozitivele fixe și mobile. Tot ce trebuie să faci este să te loghezi pe site-ul mygp.ro.

Datele sunt actualizate zilnic

Actualizăm zilnic datele din toate locațiile în care ai instalat un terminal de plată prin Global Payments și e-shopurile în care folosești portalul de plată GP webpay.

Tendințe de dezvoltare

Prezentate clar, de la luna la luna sau de la an la an.

Ușor de folosit

Statisticile sunt disponibile în aplicația web și sunt gata de utilizare. Trebuie doar să alegeți ce vreți să vedeți.

Informații unice

Datele pe care le vezi sunt unice. Nu le poți obține din altă parte. Poți vizualiza detaliile fiecărei locații și să le compari performanțele între ele sau cu competiția.

NOU!

Urmărește predicțiile asupra modului în care se vor evolua vânzările în următoarea perioadă.

Modulul Panou

Cât cheltuiesc clienții noi, dar cei fideli?

Ce obții?
  • Compararea numărului total de tranzacții, volumul vânzărilor, valoarea medie a tranzacțiilor și informații asupra perioadelor cele mai aglomerate.
  • Evoluția indicatorilor în timp
  • Nou! Predicție asupra modului în care se vor dezvolta vânzările în următoarea perioadă
Cum te vor ajuta aceste date?
  • Îți vor permite să urmărești tendința de dezvoltare pe termen lung a locațiilor tale, atât individual cât și împreună.
  • Poți adăuga propriile notițe pentru a avea o imagine clară asupra realizărilor și pentru a vedea ce activități influențat vânzările.
  • Crește eficiența planificării personalului în locații datorită informațiilor despre cele mai aglomerate intervale de timp și datorită previziunilor pentru perioada următoare.

Modulul Compară

Care dintre operațiunile mele merg bine și care mai puțin bine?

Ce obții?
  • Compari peformanțele locațiilor pe baza volumului de vânzări și a numărului de tranzacții pentru clienții noi și pentru cei care revin.
Cum te vor ajuta aceste informații?
  • Aceste informații te pot ajuta să iei decizii ușor și rapid, de exemplu, cu privire la investiții în publicitate sau în crearea de campanii/ evenimente pentru a crește vânzările în intervalele orare neproductive.

Modulul Comportament

Cine poate atrage mai mulți clienți, tu sau competiția?

Ce obții?
  • Comparație cu competiția, bazat pe comportamentul consumatorilor.
Cum te vor ajuta aceste informații?
  • Afli dacă competitorii locali au rezultate similare sau diferite și unde îți poți îmbunătăți activitatea.
  • Vei înțelege dacă competitorii atrag clienții fideli mai des decât tine. Poate au un program de loialitate?

Modulul Cheltuieli

Clienții mei vor cheltui mai mult sau mai puțin decât cu competitorii mei?

Ce obții?
  • O comparație a cheltuielilor medii ale unui client în domeniul tău de activitate, împărțirea pe zile ale săptămânii și numărul mediu de tranzacții.
Cum te vor ajuta aceste informații?
  • Vei înțelege dacă prețurile pe care le practici sunt comparabile cu cele ale competiției locale sau care sunt zilele mai bune și cele mai slabe.
  • Poți crește prețurile și clienții să mai cumpere în continuare de la tine? Ar fi bine să le scazi pentru că ești prea scump?

Manuale video

Vizualizează manualele video de mai jos și află mai multe despre beneficiile GP analytics.

Primul login folosind invitația primită prin e-mail (A1)

Meniul de bază al aplicației (A2)

Cine cumpără de la mine, când și cât de mult? (B1)

Compararea locațiilor mele (B2)

Compararea afacerii mele cu competiția (B3)

Cota mea din cheltuielile clienților (B4)

Link-uri utile

Loghează-te în Marketplace

Înregistrează-te în aplicația Marketplace utilizând site-ul mygp.ro.

Descarcă broșura

Poți salva broșura direct de aici.

Contacte

Nu găsești datele de conectare la Marketplace? - Contactează-ne la numărul +40 312 295 455 sau scrie-ne la adresa: salessupport@globalpayments.ro

Cum te loghezi în aplicație?

Ai primit datele de acces prin email după semnarea contractului sau după activarea serviciului. Emailul a fost trimis de la adresa salessuport@globalpayments.ro. Verifică-ți căsuța poștală a adresei de email specificate la datele de contact din contractul Global Payments de acceptare la plată a cardurilor, sau verifică-ți și casuțele poștale de Spam și Bulk!
Dacă tot nu găseși datele de logare, scrie-ne. Ar fi păcat să ratezi testarea noului serviciu GP analytics din cauza unui asemenea amănunt.

Întrebări frecvente

Ai primit date de acces de la noi după semnarea contractului sau activarea serviciului. E-mailul ti-a fost trimis de pe adresa salessupport@globalpayments.ro. Verifică atât inbox-ul cât și spam-ul din căsuța de e-mail pe care ai menționat-o în acordul de acceptarea la plată a cardurilor cu Global Payments. Dacă nu găsești e-mailul, te rugăm să utilizezi formularul de contact de pe site sau ne scrii la adresa: salessupport@globalpayments.ro. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Analytics te va ajuta să răspunzi la următoarele întrebări:

  • Cum evoluează numărul tranzacțiilor și volumul de vânzări al clienților noi și care revin?
  • Cum va arăta volumul vânzărilor în următoarele 7 zile?
  • Care este valoarea medie a unei achiziții?
  • Când ai cei mai mulți clienți și când ai cele mai mari vânzări?
  • Care locație este cea mai eficientă și care este cea mai puțin eficientă?

Secțiunea de comparații îți arată diferențele dintre tine și competitorii, precum:

  • Care este raportul dintre clienții noi și cei fideli între tine și concurența din zona ta?
  • Este traficul diferit între tine și competiție?
  • Când vin clienții la tine în magazin, dar la concurența ta?

Perioada de referință pentru modulul “Panou” este de 12 luni. Clienții care au cumpărat de la tine pentru prima dată sunt marcați ca fiind “clienți noi”. Cei care au cumpărat mai mult de o dată în ultimele 12 luni sunt marcați “clienți care revin”.

Perioada de referință pentru modul Benchmark este de 1 luna. Clienții care au cumpărat de la tine pentru prima dată sunt marcați ca fiind “clienți noi”. Cei care au cumpărat mai mult de o dată în ultima luna sunt marcați “clienți care revin”.

Rapoartele includ date despre plățile de la terminalele de plată card sau de la portalul de plată online. Secțiunea de comparații include și date anonimizate despre competitorii din zona ta.

Pentru compararea performanțelor afacerii tale, au fost selectați competitori din industria și zona similară profilului tău de activitate. Nu îți putem oferi informații specifice despre competitorii tăi din cauza reglementărilor europene legate de GDPR.

Datele sunt actualizate zilnic. În rapoarte vei vedea date aferente zilei anterioare. Secțiunea Benchmark este actualizată lunar în jurul datei de 15 a lunii.

Date din ultimii 2 ani sunt disponibile în aplicație.

Îți recomandăm să descarci broșura. Pentru orice alte informații ne poți suna la numărul de telefon +4.0312.295.455 sau poți folosi adresa de email salessuport@globalpayments.ro