În portofoliul nostru vei găsi terminale de plată POS pentru toate tipurile de afaceri.
Aplicația GP tom: Transformă-ți telefonul mobil în POS.
Create pentru eficientizarea afacerii tale!
Tot ce trebuie să știi despre terminale si portaluri de plată, dar și despre serviciile adiționale.
În portofoliul nostru vei găsi terminale de plată POS pentru toate tipurile de afaceri.
Aplicația GP tom: Transformă-ți telefonul mobil în POS.
Create pentru eficientizarea afacerii tale!
Tot ce trebuie să știi despre terminale si portaluri de plată, dar și despre serviciile adiționale.
Terminalele noastre POS permit integrarea cu peste 85% din sistemele de case de marcat, astfel vei accelera plățile prin card și implicit procesarea tranzacției clientului. Acest tip de integrare reduce erorile de operator, de exemplu la introducerea sumei de plată în terminal. În plus poți imprima o singură chitanță la casa de marcat sau la terminalul POS, economisind astfel costuri suplimentare pentru rolele de hârtie.
Pentru a putea conecta terminalul POS la casa de marcat, trebuie să ai sistemul de casă de marcat în lista Global Payments cu sistemele certificate. Dacă regăsești pe lista noastră sistemul tău de casă de marcat, contactează reprezentantul nostru de vânzări și te vom ajuta să modifici setările. Dacă nu îl găsești în lista noastră, contactează-ți furnizorul sistemului de casă de marcat și solicită-i să integreze soluția noastră de plată cu sistemul lor. Te vom ajuta cu plăcere în acest proces.
Cât costă?
În prezent serviciul este gratuit.
Certificarea se aplică tuturor terminalelor și comercianților?
Valabilitatea certificării este determinată în primul rând de tipul de protocol (GPE, IFSF etc.) și de tipul de conexiune certificat.
Ce trebuie să fac dacă vreau să conectez POS-ul la casa de marcat?
Mai întâi, asigură-te că terminalul POS poate fi conectat la sistemul de casă de marcat. Terminalele acceptate sunt următoarele:
Dacă nu ai găsit terminalul POS printre cele de mai sus, nu dispera. Contactează reprezentantul nostru de vânzări și solicită înlocuirea POS-ului. De asemenea, îți putem trimite procedura de integrare a terminalelor de plată cu casa de marcat.
Pe cine pot contacta dacă am întrebări suplimentare?
Poți contacta un reprezentant Global Payments, poți apela departamentul Helpdesk la numărul de telefon +40 312 295 455 (linia telefonică este disponibilă de luni până duminică între orele 8.00 - 20.00) sau ne poți trimite un e-mail la [email protected].
Contactează-ne online:
>>Marketplace (Portalul comerciantului)Sport pentru clienții existenți:
+40 312 295 455
Disponibil de luni până duminică, între orele 8 și 20.
Global Payments este denumirea comercială a Global Payments s.r.o., o societate cu răspundere limitată, ce își desfășoară activitatea în Republica Cehă, cu sediul social în V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praga 10, Republica Cehă, având numărul de identificare: 042 35 452, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Curtea Municipală din Praga. secțiunea C, nr. 244453, acționând în România prin sucursala sa Global Payments s.r.o. Praga Sucursala București, având sediul social în strada Bd, Decebal, nr. 25-29,, Sector 3, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/12501/2015 și având codul unic de înregistrare (CUI) 35120417. Global Payments s.r.o. este autorizată de către Banca Națională a Cehiei conform prevederilor Actului nr. 284/2009 Coll., Actul privind serviciile de plată, astfel cum a fost modificat, pentru a presta servicii de plată și este supravegheată de Banca Națională a Cehiei.
© 2024 Global Payments Inc. All rights reserved.