conectare POS la casa de marcat

De ce este bine să integrezi terminalul POS cu casa de marcat?

Terminalele noastre POS permit integrarea cu peste 85% din sistemele de case de marcat, astfel vei accelera plățile prin card și implicit procesarea tranzacției clientului. Acest tip de integrare reduce erorile de operator, de exemplu la introducerea sumei de plată în terminal. În plus poți imprima o singură chitanță la casa de marcat sau la terminalul POS, economisind astfel costuri suplimentare pentru rolele de hârtie.

Cum se conectează terminalul POS la casa de marcat?

Pentru a putea conecta terminalul POS la casa de marcat, trebuie să ai sistemul de casă de marcat în lista Global Payments cu sistemele certificate. Dacă regăsești pe lista noastră sistemul tău de casă de marcat, contactează reprezentantul nostru de vânzări și te vom ajuta să modifici setările. Dacă nu îl găsești în lista noastră, contactează-ți furnizorul sistemului de casă de marcat și solicită-i să integreze soluția noastră de plată cu sistemul lor. Te vom ajuta cu plăcere în acest proces.

integrare pos case de marcat

Întrebări frecvente despre integrarea unui terminal POS cu o casă de marcat

În prezent serviciul este gratuit.

Valabilitatea certificării este determinată în primul rând de tipul de protocol (GPE, IFSF etc.) și de tipul de conexiune certificat.

Mai întâi, asigură-te că terminalul POS poate fi conectat la sistemul de casă de marcat. Terminalele acceptate sunt următoarele:

  • Ingenico iCT220 - RS232, Internet
  • Ingenico iCT250 - RS232
  • Internet Ingenico iWL222 - RS232
  • Ingenico iWL228 - Wi-Fi
  • Ingenico iPP320 - RS232, Internet
  • Ingenico iPP480 - RS232, Internet
  • Ingenico Link2500 - , Bluetooth

Dacă nu ai găsit terminalul POS printre cele de mai sus, nu dispera. Contactează reprezentantul nostru de vânzări și solicită înlocuirea POS-ului. De asemenea, îți putem trimite procedura de integrare a terminalelor de plată cu casa de marcat.

Poți contacta un reprezentant Global Payments, poți apela departamentul Helpdesk la numărul de telefon +40 312 295 455 (linia telefonică este disponibilă de luni până duminică între orele 8.00 - 20.00) sau ne poți trimite un e-mail la [email protected].