Întrebări frecvente

Apăsați simultan butoanele galben și punct de pe terminal. Țineți-le apăsate timp de 2 secunde. Dacă terminalul nu repornește, țineți butonul verde apăsat.

TID = ID-ul terminalului. Fiecare terminal de plăți are un număr de identificare.

Numărul terminalului este afișat pe ecran. Este un număr de 6 cifre. De asemenea, este printat pe fiecare chitanță emisă.

Apelați call centerul Global Payments și specificați numărul de identificare a terminalului (numărul poate fi găsit pe orice chitanță emisă de terminal). Operatorul nostru va verifica setările din sisteme, iar apoi va încerca să repornească terminalul. Dacă acest lucru nu dă rezultate, un tehnician va intra în legătură cu dumneavoastră și va stabili o vizită pentru repararea sau înlocuirea dispozitivului.

Puteți descărca rapoartele în format PDF (.pdf) sau tabel Excel (.xlsx), din portal, la adresa https://gpnmerchant.com/mportal , sau puteți seta să le primiți pe e-mail.

Global Payments este un centru certificat de personalizare a cardurilor Visa și Mastercard. Carduri cu cip: Global Payments oferă servicii de producție completă a cardurilor cu cip, incluzând livrarea cardurilor din plastic, crearea datelor, personalizarea finală și livrarea către client.