După cum te-am informat deja, pentru a accelera întregul proces de plată, este necesar să extinzi parametrul ADDINFO în magazinul tău online prin adăugarea de noi câmpuri de datele necesare a fi completate de către clienți. Aceasta este o condiție pentru aplicarea excepțiilor de către banca emitenta a cardului, și va accelera semnificativ procesul de autentificare și de plată. O parte inevitabilă a acestei schimbări este generată de modificarea Termenilor și condițiilor, parte a politicii GDPR, în care trebuie să îți informezi clienții că vei avea nevoie de datele lor pentru a procesa tranzacția fără probleme și pentru a primi consimțământul lor privind plata.
Motivul principal din spatele implementării ADDINFO în procesul de plată online este acela de a asigura clientului confort sporit în efectuarea plății, menținând în același timp un nivel ridicat de securitate la plata cu cardul pe Internet. Când sunt furnizate toate datele solicitate deținătorului de card, tranzacția va fi accelerată și nu va avea efect asupra reducerii ratei de conversie a tranzacțiilor. Prin completarea câmpurilor, veți contribui și la monitorizarea eficientă a securității noastre pentru a detecta mai bine posibilele tranzacții frauduloase.
Pentru ca procesul de achiziție să se desfășoare neîntrerupt, la fiecare plată cu cardul sunt necesare următoarele date:
- Nume
- Adresa de e-mail
- Număr de telefon fix
- Număr de telefon mobil
- Adresa de facturare
- Adresa de expediere
Întrebări frecvente
Trebuie subliniat faptul că datele pe care clientul le completează în timpul achiziției sunt solicitate de către banca emitentă a cardului pe care clientul intenționează să îl folosească pentru efectuarea plății. Datele pe care le introduce trebuie să corespundă cu datele înregistrate la emitentul cardului. Acestea sunt utilizate pentru autentificarea deținătorului cardului și posibila aplicare a excepției de la SCA (Strong Customer Authentication). De exemplu, nu este posibil să introduceți adresa de email sau a punctului de ridicare în câmpul dedicat adresei de expediere.
Utilizarea instrumentului (așa numit TRA) pentru aplicarea excepțiilor de la SCA este obligatorie pentru emitentul de carduri, dar utilizarea acestuia diferă de la emitent la emitent. Prin urmare, nu putem spune fără echivoc că unele câmpuri nu trebuie completate în ceea ce privește activitatea comerciantului.
Îți recomandăm insistent să introduci toate câmpurile specificate mai sus pentru a asigura un proces rapid de plată și pentru a nu reduce volumul tranzacțiilor prin magazinul tău online. Recent, volumul tranzacțiilor a fost redus de către titularii de carduri, deoarece emitentul solicită autentificarea în doi pași și de multe ori din acest motiv tranzacția nu este finalizată de către client sau expiră timpul limita de autentificare a deținătorului cardului (în cazurile în care clientul caută parole suplimentare solicitate de emitentul cardului său).
Aplicarea pasului de excepție accelerează procesul de autentificare (verificare) a cumpărătorului (în acest caz, clientul nu trebuie să verifice cu emitentul prin cei doi pași/factori. Astfel, în procesul standard, conform PSD2, emitentul verifică identitatea clientului utilizând procese suplimentare, în procesul mai scurt utilizează informațiile de la ADDINFO, fără alte verificări suplimentare a deținătorului de card, emitentul aprobă imediat tranzacția
Suport tehnic
Caută ajutor tehnic pe paginile GP webpay https://www.gpwebpay.cz/en.html. Într-o secțiunea specială: https://gpwebpay.cz/en/PSD2RTS.html poți găsi detali bazate pe diferite metode de plată / soluții ale comerciantului. Pentru a descărca specificația tehnică te rugăm să accesezi https://www.gpwebpay.cz/en/Download.html Și dacă ai nevoie de asistență specifică pentru această speță, trimite un email către echipa de asistență pentru portalul GP webpay la gpwebpay@gpe.cz și vei primi îndrumare.
------------------------------------------------------
English version:
As we have already informed you, in order to speed up the entire transaction process, it is necessary to extend the ADDINFO parameter on your side by adding new fields for the required customer data and to fill in these fields This is a condition for applying the exceptions by the card issuer, which will significantly speed up the authentication and payment process. An unavoidable part of this change is the amendment of your Terms and Conditions, part GDPR, where you must inform your customers that you will require their data in order to process the transaction smoothly and to receive their consent for doing so.
The main reason behind implementing ADDINFO into the transaction process is to to ensure the greatest possible comfort of payment to the customer while maintaining a high level of security when paying by card on the Internet When all the required cardholder data are provided, the transaction will be accelerated and will not have the effect on reducing the conversion of transactions. By filling in the fields, you will also help our security monitoring to better detect possible fraudulent transactions.
In order for the purchase process to run uninterrupted, the following data is required to be transmitted with each card payment:
- Name
- Email address
- Home phone number
- Mobile phone number
- Billing address
- Shipping address
FAQ
It should be emphasized that the data that the customer fills in during the purchase is required by the issuer of the payment card that the customer intends to use for the purchase. The data he enters must therefore correspond to the data registered with the card issuer. The data is used for authentication of the payment cardholder and possible application of the exception from SCA (strong customer authentication). For example, it is not possible to enter the address of the Mailbox or Pickup-Up Point in the Shipping Address field.
The use of the tool (so-called TRA) for the application of exceptions from SCA is mandatory for the issuer, but its use differs from the issuer to the issuer of payment cards. Therefore, we cannot say unequivocally that some fields do not have to be filled in with respect to the merchant business. We strongly recommend filling in all the above fields in order to ensure a fast transaction process and not reduce the volume of transactions at your payment page. Recently, the volume of transactions has been reduced by the cardholder being asked by his issuer for two-factor authentication and often for this reason the transaction is not completed by the customer or expires the cardholder's authentication limit in cases where the customer is in search for additional passwords, etc. required by his issuer.
Applying the exception step speeds up the process of authentication (verification) of the buyer (in this case, the cardholder does not have to verify with the issuer by two methods/factors. Thus, in the standard process, according to PSD2, the issuer verifies the identity of the customer using additional processes, in the shorter process uses the information from ADDINFO, without further necessary cardholder verification the issuer immediately approves the transaction.
Technical Support
Seek the technical help on GP webpay pages www.gpwebpay.cz/en. In a specific section here https://gpwebpay.cz/en/PSD2RTS.html you may find detailed how-to based on the various payment methods / merchant solutions. To download the technical specification please go to https://www.gpwebpay.cz/en/Download.html. And should you need any specific assistance in this matter, the GP webpay Application Support Team at gpwebpay@gpe.cz will guide you through.