Terminale POS protejate de deteriorare, pierdere sau furt?

asigurare pos
secured pos

Fii pregătit pentru situațiile neprevăzute

Ți s-a întâmplat să-ți scape POS-ul din mână sau să-l rătăcești pe la vreun târg? Uită de aceste evenimente neplăcute! Cu GP secured POS ești protejat de pierderea, furtul sau de distrugerea accidentală a terminalului. De ce să rămâi în incapacitate de a accepta plata card pentru mult timp?

Serviciul GP secured POS de la Global Payments îți va proteja aparatele POS de evenimentele neplăcute. Încearcă-l!

Beneficii care te scapă de griji

  • îți protejează POS-urile pe care le ai de la Global Payments
  • fără costuri suplimentare pentru înlocuirea POS-ului
  • distrugerea, furtul sau pierderea POS-ului - nu vor mai fi un motiv de îngrijorare
  • costul serviciului va fi dedus automat
  • terminalul va fi înlocuit în doar 2 zile lucrătoare
  • acoperim chiar și deteriorările accidentale produse de către angajați

24/7

Raportarea evenimentelor se face simplu și rapid prin formularul web

0 RON

Tehnicianul îți va înlocui POS-ul complet gratuit

Primele 30 de zile sunt GRATUITE


După care, costul va fi în funcție de numărul de POS-uri din locația selectată. Pentru 50 RON, vei avea toate terminalele protejate, chiar dacă ai mai mult de 5 POS-uri în locație. Dacă ai 3 sau 4 terminale, costul lunar va fi de 40 RON, iar pentru 20 RON vei avea acoperire pentru 1 sau 2 POS-uri.


asigurare pos

Garanția standard versus GP secured POS

Știai că o garanție standard nu acoperă deteriorările produse de părțile terțe? În schimb, GP secured POS te scapă de grija costurilor cauzate de deteriorările sau distrugerile accidentale cauzate de către angajați, de furt sau de pierdere. Astfel vei scăpa de situația neplăcută de a acoperi costul unui terminal POS, în cuantum de 2500 RON. Iar dacă ai mai multe locații, putem să le acoperim individual pe toate, pentru o protecție completă.

GP secured POS este un serviciu dedicat clienților Global Payments și îl poți avea în doar 3 pași simpli

Ne trimiți consimțământul pentru serviciul adițional GP secured POS

Global Payments va activa serviciul

Vei primi un email cu documentele contractuale

Ai POS-urile protejate începând cu data specificată în consimțământ

FAQ

Este foarte simplu, fie prin apel telefonic - convorbirea fiind înregistrată, fie prin semnarea fizică a consimțământului – adică în modul tradițional.

Cel mai des se poate întâmpla să scăpi POS-ul în apă sau să-l scapi și să-l spargi. Deteriorarea poate fi cauzată și de către o terță parte, de ex. un client din restaurant sau din magazin.

Din pacate, garanția nu se aplică în situația în care POS-ul este scăpat în apă sau dacă este spart ca urmare a căderii. Garanția nu acoperă nici daunele provocate de utilizarea necorespunzătoare a POS-ului sau pe cele cauzate de către terți. Ca să nu mai spunem de situația în care POS-ul este furat sau pierdut. Pentru aceste situații neplăcute este conceput serviciul GP secured POS.

Este bine că ai asigurare, dar acoperă aceasta: deteriorarea, pierderea sau furtul POS-ului? Acoperă asigurarea penalitățile contractuale (2500 RON/POS) pe care le vei avea în cazurile mai sus menționate? Acest tip de evenimente nu sunt acoperite de asigurări.

Da, îți poți securiza toate terminalele. Cea mai potrivită soluție în astfel de situații este opțiunea C, care acoperă un număr nelimitat de POS-uri.
Opțiunea B îți protejează până la 4 terminale POS. În caz de furt, distrugere sau pierdere a patru terminale în același timp, prejudiciul va fi acoperit. Dacă fac obiectul evenimentului mai multe terminale decat acoperă opțiunea B, de ex. 5 terminale, se va aplica o penalitate contractuală pentru terminalul POS extra. Opțiunea A este potrivită pentru maxim 2 terminale POS. În caz de furt, distrugere sau pierdera a două terminale în același timp, prejudiciul va fi acoperit.

Desigur, tu decizi câte POS-uri din locație dorești să protejezi. De exemplu, daca ai 4 POS-uri, poți alege să protejezi doar 2 dintre acestea, respectiv să aleagi opțiunea A, fără să fie nevoie să specifici TID-urile POS-urilor.
Dar în situația unui eveniment neplăcut în care sunt distruse toate cele 4 POS-uri, serviciul GP secured POS acoperă doar 2 terminale, iar pentru celelalte 2 vei fi nevoit să acoperi penalitățile contractuale în cuantum de 5000 RON.
De aceea este recomandabil pachetul B, care protejează toate cele 4 terminale POS.
Astfel, pentru doar 240 RON în plus/an scapi de grija penalitățillor care ar putea ajunge la 5000 RON pentru cele 2 POS-uri care nu au fost acoperite de opțiunea A.

Maxim 2 evenimente pe an. Această limită este valabilă per comerciant, nu per locație. De exemplu:

  • În 23 aprilie, are loc primul eveniment (pierderea unui POS) din locatia din București a comerciantului.
  • În 23 octombrie, același comerciant va avea un al doilea eveniment (de exemplu, deteriorarea a 3 POS-uri) în locația din Brașov.
  • Comerciantul are activată opțiunea B, prin urmare toate cele 4 POS-uri au fost acoperite.
  • Următorul eveniment va fi acceptat cel mai devreme în anul 2024.

GP secured POS protejează terminalele POS pe care le ai de la Global Payments. Evenimentele pot fi raportate simplu si rapid, la orice oră, prin completarea formularului dedicat de pe website: https://www.globalpayments.ro/ro-ro/servicii-suplimentare/raporteaza-eveniment-pos În situația unui eveniment, GP îți va înlocui POS-ul fără niciun cost suplimentar.

Costul lunar pentru GP secured POS este dedus automat de către GP (din tranzacțiile efectuate). De exemplu, dacă semnezi consimțământul pe 10.4., perioada de gratuitate este valabilă până la data de 10.5. Trima taxă lunară va fi generată pentru perioada 10.5. - 30.5. iar plata va fi efectuată în jurul datei de 15.6. După care, lună de lună, în jurul datei de 15, va fi dedus acest cost pentru luna anterioară.

În Marketplace. Documentele sunt salvate în "Centrul de mesaje" sau în secțiunea "Serviciile mele". Bineînțeles, vei primi documentația contractuală și pe email.

Dacă dorești modificarea opțiunii (ex. schimbarea opțiunii A cu opțiunea C deoarece ai mai multe POS-uri într-o locație) este necesar să: fie anulată opțiunea actuală la sfărsitul lunii și să fie activată noua opțiune din prima zi a lunii următoare.

Pentru a renunța la serviciul GP secured POS, este necesar să ne trimiți notificarea de reziliere a consimțământului către adresa: GLOBAL PAYMENTS S.R.O. PRAGA SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul social în Bucureşti Sectorul 3, Bulevardul Decebal, Nr. 25-29, etajul 10 (Nivelul 11).
După care, Global Payments îți va confirma prin email primirea notificării de reziliere.
Serviciul GP secured POS expiră în ultima zi a lunii în care este trimisă notificarea de reziliere.

Ai serviciul GP secured POS și vrei să raportezi pierderea sau distrugerea unui POS?

Click aici!